Jan-Øyvind Lima

2. tenor, Videograf, Kvisedirra, Sirenitt, Flaggitt, Kulinarum, Vevsvenn, Cigar- og Cognitt ass.

I starten var Lima et skikkelig dratiltryne. Nå er han blitt Pirumitt, og på en eller annen måte er han blitt en nokså OK kar. Neida, Lima er en dyktig musikalsk mann med stort pågangsmot og stor iver! Ikke er han bare dyktig, han er utrolig sterk og. Hvis du noen gang trenger hjelp, om det skulle være tunge løft eller dametrøbbel, så er Lima alltid å stole på!

Tilbake